Svjetski dan klimatskih promjena
Koja je razlika između klimatskih promjena i globalnog zatopljenja? Kako ograničavanje globalnog zagrijavanja može zaustaviti klimatske promjene? Zašto je važno da se mladi ljudi uključe u sastanke COP-a? Razmišljati o tome što mogu učiniti u vezi s klimatskim promjenama u svojim školama i svakodnevno? Rasprava o pitanjima započela je na satu razrednika 3. B razreda koji je održala A. Kružičević u suradnji s razrednicom Z. Kovačević.
Klimatske promjene postale su globalni izazov čovječanstva. Svjedočimo im svakodnevno, bez obzira na geografski položaj, a njihove posljedice osjećamo u gotovo svim aspektima života. Svjedočimo brzo - rastućoj cijeni energenata i resursa, ali i razvoju sve naprednijih zelenih usluga, tehnologija i proizvoda. Stoga je rastuća briga za okoliš i prirodne resurse postala imperativ, što zahtjeva održiviji i „zeleniji“ pristup svemu šta radimo. Prvi korak je stjecanje znanja i vještina u cilju prevencije brzo rastućih negativnih posljedica klimatskih promjena i neodrživog korištenja prirodnih resursa. U sklopu Školskog projektnog dana (3.11.) učenici su snimili poruku na engleskom jeziku. Poruku na engleskom jeziku poslali su D. Radić i K. Jelavić – Mitrović iz 3. B. Isto možete vidjeti na sljedećem videu:
/upload/ss-ekonomskaiupravna-st/images/newsimg/1073/File/VID-20221103-WA0001%20(1).mp4
Sve pohvale učenicima (3. B) i kolegici A. Kružičević na suradnji uz nadu da ćemo lako voditi životni stil prihvatljiv za okoliš.
Z. Kovačević, razrednica 3. B
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |