15. Tjedan cjeloživotnog učenja
Značaj međunarodnih projekata u modernizaciji strukovnog obrazovanja
I ove godine (uvažavajući epidemiološke mjere) obilježili smo u Ekonomskoj i upravnoj školi, Split Tjedan cjeloživotnog učenja - popratili smo tu manifestaciju, u organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, prikazom postignuća i perspektiva međunarodnih projekata u strukovnom obrazovanju. Voditelji, sudionici projekata i učenici iznijeli su svoja iskustva i očekivanja provedenih i planiranih Erasmus+ projekata.
Ovo je naš način na koji prenosimo poruku o važnosti obrazovanja i učenja.
28. rujna 2021. predstavljen je KA2 ERASMUS+ PROJEKT: Fostering Entrepreneurship through Multicultural Exchange. Voditelj projekta – nastavnik Ivan Režić, prof. predstavio je ovaj međunarodni projekt mobilnosti za učenike, ciljeve projekta, mogućnosti koje će nam projekt donijeti i program putovanja u Estoniju. Naši učenici pripremaju se za putovanje u Estoniju u listopadu, zatim u Luksemburg i Rumunjsku, bit će domaćini školama partnerima u listopadu 2022.
Voditelj projekta je Ivan Režić, prof., članice projektnog tima su ravnateljica Neda Bartulin, prof., nastavnice Suzana Mikulić, prof., Ivana Čikeš, prof., Anita Kružičević, prof., Silvija Tadić, prof., Klaudija Dimić, prof. te voditeljica računovodstva Mia Vidiš Novaković.
Suzana Mikulić, prof. moderirala je događajem i maturante koji putuju u Estoniju pitala što očekuju od posjeta dalekom sjeveru Europe a putnici Ema Č. (4. b), Iva P., Leonarda M., Frane M., Duje F. (4. c) i Adrian M. (4. d) očekuju u prvom redu ono što mladi žele - zabavu ali i stjecanje novih znanja i prijateljstava, vidjeti nove krajeve koje do sada nisu imali prilike posjetiti...
Zatim su naše nastavnice Zlata Kovačević, prof. i Klaudija Dimić, prof. predstavile Priručnik za primjenu računalnog programa za računovodstvo u ekonomskim nastavnim predmetima Računovodstvo i Vježbenička tvrtka te najavile što očekuje ovogodišnje maturante za modernizaciju nastave i jačanje računovodstvene pismenosti za zanimanje Ekonomist/Ekonomistica.
Nastavnice iz Komercijalno-trgovačke škole Split - Ivana Prezzi, dipl. oec. i Magda Barišić, dipl. oec., predstavile su online dva eTwinning projekta kao alata u nastavnom procesu: 365 days of the year, koji je nagrađen Nacionalnom oznakom kvalitete i Come, See, Learn...Let's connect the cultures, nagrađen i Europskom oznakom kvalitete.
30. rujna 2021. predstavljen je KA1 ERASMUS+ PROJEKT INCLUDE ME PRO - I AM PRO.
Voditeljica projektnog tima je Elvira Dragan, prof., članice projektnog tima su ravnateljica Neda Bartulin, prof., nastavnice Ratka Bakić, prof., Berislava Gizdić, prof., Ivana Matić, prof., Anita Grgić, prof. te voditeljica računovodstva Mia Vidiš Novaković.
Naši učenici netom nakon povratka iz Portugala u pratnji nastavnica Elvire Dragan, prof. i Ratke Bakić, prof. dočarali su nam svoje iskustvo dugo tri tjedna i pokazali videoprojekcije o svom boravku, stručnoj praksi i posjećenim turističkim destinacijama.
Događajem je moderirala nastavnica Ivana Matić, prof., koja je predstavila šest učenica: Nikolina D. (4. a), Paula R. (2. c), Sara M. (3. e), Lana M. i Karmela Ć. (3. d) i Iva Š (3. a) koje su hrabro odgovarale na brojna pitanja iz publike, na pitanja ravnateljice, nastavnica i zainteresiranih učenika: bi li ovo iskustvo ponovile, što su naučile, s kime su se družile...
Događaj je zaokružila nastavnica Nada Ratković, mag. oec. iz Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića Sinj i predstavila online KA1 ERASMUS+ PROJEKT - Discover your opportunities - brush your skills - detaljno nam je objasnila kako se sinjski učenici pripremaju za putovanje u Portugal u listopadu, gdje će steći nove strukovne vještine potrebne i tražene na tržištu rada "učeći kroz rad" u renomiranim ugostiteljskim objektima visoke klase.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |