Nastavni materijali
Anketa - ChatGPT kao prilika ili neprilika u obrazovanju
Anketa - Intelektualno vlsaništvo i autorska prava
Digitalna potpora istraživačkom radu
Nastavni materijali za digitalni marketing:
Mailchimp digitalni alat za izradu newslettera
Digitalni marketing - prilike i izazovi
Ogledni primjeri prilagodbe metode, sadržaja za darovite učenike
Mala škola statistike za darovite učenike
https://www.flipsnack.com/nadasinj/mala-kola-statistike-za-darovite-u-enike.html
Ogledni primjeri prilagodbe metode, sadržaja za učenike sa teškoćama
Mala škola velikih prilika i mogućnosti
https://www.flipsnack.com/nadasinj/mala-kola-velikih-prilika-i-mogu-nosti.html
Scenariji poučavanja:
Kupi što želiš, tamo gdje želiš
Virtualna učionica Statistika
Statistika za srednjoškolce
https://loomen3.carnet.hr/user/index.php?id=844
zaporka statistic
Virtualna učionica Planiranje marketinga
https://loomen.carnet.hr/course/view.php?id=4083
zaporka ekonomist
Konzumerizam i zaštita potrošača
Projektni zadatak - Statistika
Edukacija - Izrada digitalnog portfolia uporabom Office 365
Anketa - Utjecaj tehnologije na osobni i profesionalni život
Padlet ploča - Prijedlog o sadržaju za izradu digitalnog portfolia
Utjecaj tehnologije na osobni i profesionalni život
Financijska pismenost - Ružica Burazin
Virtualna ploča - Široki Brijeg
Anketa Mediteranski dan obale 2018.
Blog - Digitalni svijet školskih blogerica
Virtualna ploča - Radionica Trogir
Anketa - Digitalne kompetencije
Anketa - Utjecaj reklame na potrošače - nova
Anketa - Financijska pismenost
Anketa - Ekološka osvještenost učenika kao potrošača
Anketa - Internet kupovina (nova)
Anketa - Obrazovani potrošač, zaštičen potrošač
Anketa - Utjecaj reklame na potrošača
/upload/ss-ekonomskaiupravna-st/images/multistatic/69/File/Statistika.mp4
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |